Затвори с ESC
Aresius
Aresius 8 в седмична
класация
17 в месечна
класация
Автор Various / Various

Теми от Aresius (25)

  • на 01.01.2018 в 23:27 часа
    Честита Нова Година и от мен! Smile Пожелавам за всички ни новата година да е по-добра във всяко едно отношение!
    Коментирай 0
  • на 07.11.2017 в 00:02 часа
    Е, конкурсът прикючи! Честито на победителите. Smile В инструменталната група се вижда, че битката е била по-ожесточена. Там разликите в точките са малки. Хайде, до година пак... надявам се Smile
    Коментирай 0
  • на 01.01.2017 в 23:10 часа

    Честита Нова година, колеги! Smile 

    Коментирай 2
  • на 28.10.2016 в 18:44 часа

    Chipson, честит имен ден на патерици! Това, разбира се,  важи и за всички други именници, ако има такива тук Smile Така се бях отнесъл полседните няколко дена, че така и не разбрах кога мина и замина Димитровден. Преди малко разбрах, че е бил преди два дена. Но както се казва: по-добре късно, отколкото - никога Smile Така че още веднъж със сериозно закъснение: честит имен ден на всички именници Smile 

    Коментирай 1
  • на 31.12.2015 в 18:04 часа

    Приятно посрещане на Новата година, колеги, и внимавайте да не прекалявате с алкохолните напитки! Smile

    Нека  2016-та бъде много продуктивна и успешна за всички ни както в професионален , така и в личен план.

    Наздраве Smile 

    Коментирай 1
  • на 24.03.2015 в 11:20 часа

    Отдавна ми се въртеше в главата тази идея, но чак сега реших да я споделя тук. 

    Значи... В портала всяка година се провежда един голям конкурс. Това е ОК. Но защо всяка година не се провеждат и няколко други по-малки конкурса?! Под по-малки имам впредвид например конкурси в определен стил (например за електроника, рок, саундтрак, етно и т.н.) или пък за кратка композиция (до 100 или 120 сек например), или музика без значение жанра по зададена предварително тема, или... Абе то може да се измислят много интересни такива... Колкото до наградите... Без статуетки, сертификати, библиотеки, специални церемонии по награждаване и т.н.... Например на първите трима да се отпусла квота за по 10 парчета е достатъчно. Идеята на предложението ми е да има постоянно някакво събитие, нещо интересно да се случва тук. Защото годишния конкурс на СОНИК е веднъж годишно само (и според мен така трябва и да бъде), но не мисля че пречи да има и други малки конкурсчета през годината, още повече че при тях отпада въпроса за награди и организирване на церемонии и т.н... Всички знаем, че по време на конкурса в портала настъпва по-голямо оживление от обикновено, а с повече конкурси... Схващате идеята. Става дума, че според мен това би било от ползва и за потребителите на портала, и за самия портал. Това е като цяло... един голям конкурс, какъвто е ежегодния на СОНИК, и още 2-3 малки, чието провеждане, разбира се, няма да отнема по 3 месеца, а доста по-малко (например не повече от 5-6 седмици от началото на регестрациите до края на гласуването) Smile

    Това е идеята ми. Вие какво мислите? Смятате ли че има смисъл и полза от това? Осъзнавам, че провеждането на още няколко, па макар и малки конкурсчета, би  коствало допълнително време и работа по обслужването им от страна на Чипсън... Така че, Чипсън, възможно ли е това въобще да стане сега или в близко бъдеще?   

    Коментирай 46
  • на 19.03.2015 в 16:56 часа

    Чипсън, това ако го направиш, би било чудесно, стига да не затормозява и бави навигацията из портала. Наистина би било хубаво, а и полезно, ако подобни теми с коментари бъдат отделни и не се смесват с останалите, за да може всеки бързо и лесно да стига до тях. Относно темите... Не мисля, че трябва да са чак толкова много, все пак това няма да е истински форум. Пък и едва ли ще има много хора, които ще пишат, така че ще е хубаво ако нещата са по-опростени и изчистени. Аз си представям нещата горе-долу по следния начин:

    - тема за DAWs - тук да се обсъждат програмите с които работим. Нови версии, проблеми, трикове и т.н.

    - тема за плъгини за микс и мастеринг - място където да се обсъжда всичко свързано с микс и мастеринг

    - тема за различни други програми, синтове и т.н. - мисля, че тук е ясно

    - тема за Контактски библиотеки и всичко свъзано с плеъра - мисля, че трябва да има отделна такава тема, защото това е водещия плеър от доста години и дефакто почти всички го ползват

    - може да има отделна тема за други видове семпли като ГИГА, саундфонтове, AIFF, WAV и т.н.

    - също така би било полезно ако има тема в която може да се задават всякакви  въпроси свързани с компютърното (а и не само) музициране. Въпроси на които мястото им не е в някоя от другите теми

    Нещо такова си представям аз. Поне за момента за това се сещам. Разбира се, може и други теми да има, но както вече казах според мен ще е хубаво във "форума" да няма много теми, за да не се разводнява. И за да не става това, даже най-добре, ако ние, потребителите, не може да отваряме нови теми, а да пишем само по вече съществуващите. Но ще трябва добре да се обмисли какви точно теми да има. А може би пък Мила Кара е имала нещо съвсем друго впредвид Smile 

    Коментирай 5
  • на 19.03.2015 в 12:59 часа

    Luckysolo, да, и аз мисля, че темата я изчерпахме. Всеки си каза мнението и гледната точка. Тук няма прави и грешни. Всеки си е прав за себе си, всеки трябва да действа така както смята че е най-добре за него, стига това по някакъв негативен начин да не засяга отаналите колеги в портала. Както и да е...

    Относно мониторните колони... Знам, че те са си направо задължителни за всеки, който прави музика. При мен никога не го е имал проблема с финансите. Даже моята озвучителна техника, която съм навързал към компа си е по-скъпа от едни средностатестически монитори. Колоните са ми големи, мощни, сравнително качествени и което е най-важното в случая - вадят сравнително flat sound, благодарение, разбира се, и на качествения усилвател висок клас, към който са свързани.  Smile Доволен съм от тях. Но както и да е... Не съм си купил монитори досега, само защото нямам място на бюрото си и в стаята където ми е компютъра, за да ги разположа правилно и да мога в крайна сметка да се възползвам максимално от тях. Защото знаеш, че едни монитори ако не се разположат правилно в някаква степен се губи ефекта им, ако мога така да се изразя.  Мога на сложа единствени някои от най-малките монитори, от които обаче едва ще имам някаква голяма полза, в предвид озвучаването с което, все пак, разполагам в момента. Иначе имам мониторни слушалки и те са ми от полза. Smile

    Относно многото терабайти със семпли... Повярвай ми, това усещане за което спомена ми е до болка познато. Без да се шегувам ще кажа, че през последните 3-4 години когато правя някоя композиция на мен ми отнема поне половината време в търсене на семпли и подходящи звуци Smile И тъй като, все пак, и все още продължавам преди всичко саундтракови парчета да правя, ще кажа само, че... При мен положението е наистина страшно, защото разполагам в момента със сигурно 90% от всички оркестрални билиотеки, които са излизли през последните 10 години (най-вече Контакт-ски) и което всъщност е тревожното в случая - използвам ги кажи-речи всичките. Е, не в една компоозиция разбира се Smile Аз не правя така както много други правят - например, ползват стрингса от една библиотека, браса от друга, уудуиндса от трета и т.н...В повечето случаи ползвам по няколко библиотеки само за една секция. Което, както се сещаш, отнема доста време първо за да намеря точния пресет и второ - да успея да го кобинирам с останалите. А после и микса е по-особен и отнема повече време, но това е друга тема. Понякога в едно мое парче може само оркестралните семпли да са от 20 библиотеки. Ако работех само с две-три оркестрални библиотеки, нещата щяха да са доста по-прости и и нямаше да ми отнема толкова време.Но всичко това го правя само защото се опитвам да направя парчетата си да звучат различно едно от друго  и като музика, и като саунд. И мисля, че това си личи. Е, не всички композиции, но пък то няма как да композирам да кажем 100 оркестрални парчета и те всички да звучат коренно различно. Но в крайна сметка този ми мой стремеж да бъда разнообразен ми коства много време, за да се ровя из библиотеките си, както и доста пари за хардове SmileИ даже ще ти кажа една случка, която ми се случи преди няколко месеца:  за едно парче ми трябваше един точно определен звук, който знаех, че го имам и знаех, че е някъде из билиотеките на Sample Logic. Само че аз дефакто имам всичките продукти на компанията без последните два. Ако си запознат с продуктите на тази компания, знаеш, че  не малко от библиотеките им съдържат по над 800-1000 пресета.... И като се започна едно ровене и търсене... Близо 20 часа ми отне да намеря пустия му пресет. Цялото парче ми отне близо 50 часа, от които дефакто 30-35 ги изгубих в търсене на семпли. И като се замисля, че през това време можеше да композирам още едно парче Smile Цялата тази работа с многото семпли си е нож с две остриета Smile

    Коментирай 3
  • на 17.03.2015 в 17:28 часа

    Абсолютно разбирам твоета гледна точка и като цяло съм съгласен. Но както и ти сам спомена - различни хора сме и всеки приема нещата по различен начин. Аз самия завърших предния си пост, давайки да се разбере, че се съмнявам дали постъпвам по най-правилния начин, като избягвам да давам коментари. Но наистина не ми идва отвътре когато харесам някое произведение, просто да напиша две думи, колкото да се отчета с коментар. Освен това всеки изхожда от своите преживявания и опит. Имало е случаи, какар и рядко, когато преди години съм се опитвал да давам съвети и да отправям критики към хора по-можещи и по-опитни музиканти от мен (чрез ЛС във форума когато все още го имаше) и най-вече  в един друг български форум, когато все още пишех в него. Трябва да ти кажа, че съветите ми не се посрещаха по най-радушния начин от тези хора. Аз лично нямам нищо против всеки който иска да критикува парчетата ми, без значение дали се занимава с музика от 1 месец или 20 години. Аз правя музика само за удоволствие и никой не може да ме засегне с нещо. Ако има градивна критикика, мога да се опитам да си взема някаква поука от нея, а ако някой просто ми "храни" парчето - да е жив и здрав. Уважавам всяко мнение, но не всеки би реагирал като мен. И това го казвам от опит, както вече споменах. За мен този портал също е много специлен. Ако не бях го открил преди години по чиста случайност, със сигурност нямаше сега да композирам музика, защото когато го открих, едва от година-година и половина някъде композирах имах едва десетина парчета, които бяха ужасни. Не беше нищо сериозно, само си губех времето. Но като чух тук хората каква музика правят и след помощта на някои колеги със съвети и т.н., да копозирам музика се превърна не само в хоби, а и бих казал в начин на живот. Smile Така че този портал за мен е едно от трите най-важни места в интернет пространството. През всичките години абсолютно никъде другаде не съм качвал свои парчета. Единственото място където някой може да чуе моя музика е тук (ако изключа албума си). Така че винаги съм готов да помогна ако мога за разни неща свързани с портала, както и да дам съвети относно библиотеки, семпли и разни други неща свързани с процеса на правене на музика, ако някой ги иска, разбира се, но когато става дума за произведенията на други автори в портала, опитвам се да подхождам доста сериозно и отговорно към тях. Затова ако все пак искам да напиша някакъв коментар, преценявам дали имам какво наистина да кажа и въобще има ли смисъл от него. И в повечето случаи просто виждам, че няма смисъл коментара, който бих постнал, затова и не го пиша. Бих си позволил да критикувам или да насърчавам само по-млади хора, които тепърва отскоро се занимават с това или тепърва започват. А и честно казано нямам нужното познание, опит и самочувствие да коментирам/критикувам парчета на хора като теб, Мила Кара и повечето от активните колеги тук. Ти спомена, че съм имл над 100 парчета качени тук и т.н... Да, така е, но това значи, че имам много идеи, композирам/правя парчетата си бързо и че отделям доста свободно време за това. Това че имам няколко терабайта хардове пълни със семпли, библиотеки и програми, и че мога да разботя с няколко програми и с времето съм се научил как да реализирвам идеите си по един, да кажем, задоволителен начин, като цяло не ме прави музикант или човек разбиращ дотолкова от музика, че да може да прави компетентни коментари на чужди произведения. Аз си знам компетентността ми в какви граници се простира, и мисля, че е по-добре по-рядко да коментирам, отколкото да се опитвам да изсмуквам думите през пръстите си и като цяло да пускам безмислени коментари. Нямам нужния опи, познание и слух за това. Даже и мониторни колони не ползвам и не мога и звука на парчетата обективно да коментирам  Smile

    БТВ. Благодаря ти, че нарече "In Fafnir's Lair" произведение, защото аз не бих Smile

    Коментирай 1
  • на 17.03.2015 в 01:22 часа

    Комикси определено не харесвам, но харесвам историята/мита както и самия филм "Пръстенът на Нибелунгите". Не знам обаче дали за един и същ Фафнир говорим. Smile

    Само да кажа няколко думи относно коментарите на произведенията, защото повдигна темата в коментара си към произведението на Мила Кара. Точно в този случай аз не съм коментирал нито едно от новите произведения, просто защото по ред причини все още не съм ги чул. Но утре-вдругиден ще ги чуя. Но по принцип аз не си позволявам много да давам коментари, просто защото мисля, че има смисъл да се дават коментари от по-знаещи и опитни колеги, на по-млади и неопитни такива. Така коментиращите могат да дадът своя съвет или градивна критика и т.н.... Погледнато реално от активните напоследък потребиттели на портала, аз съм един от най-незнаещите и това наистина го мисля. Следователно не знам какво да кажа и как да коментирам или недай си Боже да се опитвам да критикувам и да давам каквито и да е съвети на хора които се занимават по-отдавна с музика от мен, или пък са по-напред с материала и т.н... Това наистина ми е много трудно и затова много рядко коментирам произведения. Разбира се, ако чуя парче на някой по-неопитен колега и мисля, че с коментара си и евентуално със съвтите си ще съм му от полза, ще коментирам задължително, защото това е една от целите на този портал - да си помагаме със съвети и т.н.. В повечето случаи обичам да коментирам само когато чувствам, че коментарът ми би бил от някаква ползва. Не виждам смисъл иначе да пиша неща като"браво", страхотно парче", продължавай все така" и т.н.... Правил съм го преди, но не виждам смисъл да продължавам да го правя. Естествено, че слушам всички парчета (е, добре де - 90-95 процента от композициите) ,които се качват в портала и когато ми хареса някое, му давам положителна оценка. Страшно много оценки съм дал до момента. Почти 100 процента съм сигурен, че ако Чипсън извади статистиката за тези потревбители, които са дали най-много положителни оценки на произведения през годините, то аз ще съм сред първите петима. Поне така си мисля. Това е моят начин да покажа на даден автор, че произведението му ми е харесало. Ето в дадения случай - ще чуя новата композиция на Мила Кара и или ще ми хареса, или няма да ми хареса (като второто е много малко възможно). Ако ми хареса просто ще дам положителн оценка. А ако не ми хареса все пак или имам критика някаква как да се опитам да и го кажа, след като първо я уважаввам и харесвам страшно много като музикант, и второ - тя се занимава с музика по-отдавна от мен и е музикант, за разлика от мен. В смисъл макар и да не се занимава професионално доколкото знам, знае ноти, свири добре на инструмент и т.н.... А аз съм замо един любител ентусиаст, който не само че не знае нотите, ами и ако някой започне да ми говори на музикален език там с всичката му терминология, ще се чувствам като абориген, ако ме разбираш. Естествено, не казвам, че съвсем абсолютно нищо не знам, но... горе-долу си е така Smile. Никога не съм го крил това, не се срамувам. Обяснявам всичко това, за да се опиташ да схванеш моята гледна точка. Доколкото си спомням ти и преди няколко месеца повдигна по някакъв начин тази тема и затова сега се опитвам да обясня защо избягвам да комнтирам произведения. Не е заради мързел, някакви егоистични подбуди или защото не ми пука за чуждите произведение... Напротив... За мен музката е свято нещо и изпитвам невероятно уважение към всички автори в портала. Точно затова, както вече казах, предпочитам да коментирам само когато наистина има какво да кажа и евентуално то да е от полза за автора на произведението. Не искам да се чувствам морално задължен да коментирам парче на даден автор, само защото той е коментирал мои композиции. Аз когато няма какво смислено да кажа (а това е почти винаги) за композиция която ми харесва, просто и давам положителна оценка. Това е моя начин. Може би не е най-правилния... Smile 

    Коментирай 1
  • на 14.03.2015 в 01:59 часа

    Опаааа... Сори за последния пост. Объркал съм се... Грешката е моя Smile Гледал съм произведенията си в плейлистите. Smile

    Коментирай 0
  • на 14.03.2015 в 01:55 часа

    БТВ При мен не са занулени всички фалшиво изтеглени произведения. Аз дефакто имам само 3 реални даунлоуда, но статистиката ми показва, че през последните 2-3 дена са станали доста повече. В началото видях, че подобен даунлоуд има само на последните 6 парчета, които съм качил в портала, но сега като видях, се оказа, че това не е така. Не знам това какво значение има де, но все пак да го спомена.

    Коментирай 0
  • на 14.03.2015 в 01:33 часа

    Относно килобитите само да си кажа мнението... На 256 няма никакъв смисъл. Ако ще има някаква промяна, то тогава да може да се качва на 320 килобита. Но аз дори и на 320 не виждам голям смисъл, защото наистина ралика почти дефакто няма да се усети, освен само по някакъв начин това да тормози сървъра и да се заема повече място на него. Според мен на 192 е идеално.

    Коментирай 0
  • на 12.03.2015 в 23:46 часа

    С Хром върви плеъра безпроблемно Smile

    Коментирай 0
  • на 12.03.2015 в 16:34 часа

    Концепцията за това плеъра вече да не зарежда произволно парче, за да не трупа трафик и като цяло да не се вижда самия плеър ми харесва. Колкото до това дали са ми теглени парчетата... не съм се притеснил въобще, просто отбелязах, защото ми се стори като бъг Smile

    Иначе в момента ползвам ИЕ8 и последна версия на Хром (поне беше най-новата допреди два месеца, когато за последно проверих). Ползвах и още два браузъра за сравнително кратък период преди време, но те ми създаваха проблеми, затова ги разкарах. Това е - ИЕ8 и Хром. Странното поне за мен е, че с ИЕ8 сърфирам осезаемо по-бързо из портала след ъпдейта , но пък най-важното - парчетата не тръгват. Като кликна върху някое парче, плеърът се показва с цялата информация за парчето и т.н., но музиката не тръгва. Когато натисна ПЛЕЙ бутона на плеъра, пак същото.

    Коментирай 1
  • на 11.03.2015 в 23:47 часа

    Виждам, че порталът е претърпял някакъв ъпдейт Smile Това е добре... Но това което не е добре, е че не виждам плеъра горе в ляво когато вляза в портала. Появява се чак когато се опитам да плейна някое парче, но пък парчето не тръгва. Надявам се, че това е само временно и това е по-скоро нещо като тестване. Освен това като разглеждах какви са новите ъпдейти в портала, забелязах, че ми показва, че всички мои произведения които съм качил през тази година (6 засега), са били изтегляни, което е странно защото аз съм збранил тази опция за всичките си произведения. Чипсън?!

    Коментирай 1
  • на 05.03.2015 в 18:19 часа

    А така Smile Сега всичко е ОК и си виждам всичките 105 парчета Smile И не, честно казано не ме е срам, че имам толкова много хахаха Smile

    Колкото до авторските права... Не, нямал съм някакви случаки свързани с това. Просто имах желание да разбера как мога да си защитя парчетата в случай, че някоий ден чуя моя музика я в интернет, по телевизия, радио и т.н.  без мое съгласие за това. Заради това попитах едно момче с което преди време подържах връзка по скайпа, който се занимаваше сериозно с музика (композираше песни за разни певци и пишеше и музика за филми) и той ми обясни, че не било съвсем лесна работа, с което ми уби желанието да се опитвам да си защитавам музиката. Сега той това ми каза, не съм проверявал лично дали е така, но какъв е смисъла да ме лъже, нали Smile Но тук става въпрос само за тези парчета които ги правя с некомерсиална цел, като тези които качвам в портала.

    Коментирай 0
  • на 05.03.2015 в 12:51 часа

    Чипсън, от няколко седмици забелязвам нещо като бъг в портала (по-точно в профила ми), който съм сигурен, че само аз го имам, защото аз доколкото знам съм единствения потребител, който има качени над 100 произведения. Значи когато се влезе в профила ми и се отиде на ПРОИЗВЕДЕНИЯ в ляво в скоби показва, че имам качени 105 парчета, но когато заредя произведенията си портала показва че имам само 100. Просто страницата не ми показва най-старите 5. Това го забелязох още като качвах Jerusalem, което бе номер 101. Тогава забелязах, че най-старото ми парче в момента в портала Twilight Symphony изчезна. Помислих си че е някакъв временен бъг, но с всяко ново парче което качвам, старо изчезва. В смисъл, че те, разбира се, са в портала, не са изчезнали наистина, но страницата не ги показва. Аз имам достъп до тях от админския панел, но останалите просто не ги виждат. Не мисля, че проблемът е в броузъра ми. Предполагам, че има лимит да показва 100 произведения максимум на страница. Но пък не се вижда никъде бутон 2 за следващата страница. Незнам колко добре обясних това което исках, но се надявам да си ме разбрал Smile Все пак да може това да се корегира в новата версия на портала. Допускам някаква възможност, че може прблема да е в браузъра ми, защото в портала влизам с ИЕ8.

    Затова ще помоля - хора, ако не ви е проблем, влезте в профила ми и отидете на ПРОИЗВЕДЕНИЯ. Като се заредят, скролнете надолу и кажете кое е най-старото парче което виждате. Парчета като Twilight Symphony, Twilight Symphony 2 и After The Srorm виждате ли ги? Smile

    Коментирай 1
  • на 05.03.2015 в 12:25 часа

    Оффф... Съжалявам, че чак сега ще честитя баба Марта на всички. Просто забравих. Smile Старостта на прощаваTongue Out Още веднъж - честита ни Марта Smile

    Темата за авторските права е интересна. Имаше време когато и аз като Yann много исках да уредя този въпрос с моите парчета (по-точно някои от тях), но като проучих малко, стигнах до извода, че това ще е ходенепо мъките и че като цяло не си заслужава, затова се отказах. Явно през последните няколко години нещата не са се променили.

    БТВ. Благодаря на всички за добрите коментари за Streets Of Cannes. И друг път съм чувал от Чипсън, че мои композиции в този стил са готови за клубове, радиа и т.н., но всъщност нямам абсолютно никакво желание официално да реализирвам електронна музика. Поне засега Smile

    Коментирай 1
  • на 07.01.2015 в 23:01 часа

    Честит имен ден на всички именници Smile

    Коментирай 0
  • на 03.01.2015 в 00:00 часа

    Честита Нова Година! Smile

    Коментирай 0
  • на 27.12.2014 в 00:30 часа

    Весела Коледа на всички Smile

    Коментирай 1
  • на 24.12.2014 в 22:49 часа

    Ами аз и преди съм го казвал, ако не се лъжа, но според мен право на глас трябва да имат само тези които участват в конкурса и тези, които имат профили в портала както и поне две-три парчета качени. Това е... Не трябва всеки който се регне в портала веднага да може да гласува... Говоря за тези потребители, които нямат качени парчета в портала и не участват в конкурса. Защото от година на година макар и броя на участващите в конкурса да намалява, наградите стават все повече и по-големи... Затова нека да се позатегнат още малко условията за участие и номинации в конкурса, за да няма после пак съмнения и да си говорим кой е морален победител, кой за кого е гласувал и т.н. А правилата според мен има накъде още да се променят в тази посока... Нека да се направи така, че за в бъдеще да няма дори и минимални съмнения (поне доколкото е възможно) относно крайното подреждане в групите. Но сега мисля, че вече няма смисъл да говорим за това, защото конкурса завърши. Догодина живот и здраве, преди и вероятно по време на следващия конкурс пак ще дъвчем правилата.

    @ u.k.o.s., според мен това което предлагаш не е много добра идея, защото да кажем ако някой потребител види кой е гласувал за него, може на следващия конкурс да реши да върне услугата на някои от тези гласували за неговото парче, ако разбира се участват в конкурса. Въпреки, че когато се гласува имената на потребителите и заглавията на композициите са скрити, пак може да се разбере поне някои произведения на кого са, защото някой автор може да участва със старо, вече качено в портала парче. Също така някои автори просто са разпознаваеми.

    Коментирай 3
  • на 23.12.2014 в 23:39 часа

    Искам и аз да благодаря на всички, които гласуваха за произведенията ми. Доста съм изненадан от първите две места. И друг път ми се бе случавало, но произведенията тогава не бяха в една група. Както и да е ... На това издание на конкурса произведенията бяха сравнително налко за всеобщо съжаление, но имаше доста качествени композиции, което пък е най-важно. Честито на победителите в останалите две групи, както и на всички заели втори и трети места.

    БТВ. Доста се изненадах като видях имената на някои от участниците в "А" група Smile

    Коментирай 0
  • на 06.01.2014 в 23:23 часа

    Честито на победителите и благодаря на всички, които са гласували за моите произведения. Дано на следващото издание на конкурса има повече произведения, щото на това бяха доста малко.

     

    Коментирай 0
    Предишна Следваща

Във връзка с регламент 2016/679 на ЕС (популярен като GDPR) те информираме, че е необходимо
да прочетеш обновените Условия за ползване и политика за защита на личните данни в уебсайта
и да обновиш данните в своя профил, тъй като според регламента е необходимо
да получим твоето изрично съгласие с някои клаузи.

Виж повече тук expand_more

Във връзка с регламент 2016/679 на ЕС (популярен като GDPR) те информираме, че е необходимо
да прочетеш обновените Условия за ползване и политика за защита на личните данни в уебсайта
и тъй като в момента не си оторизиран с регистриран профил, необходимо е да заявиш
изрично съгласие със следните клаузи:

done
done
expand_more